Skrb za kontaktne sezname se obrestuje z zanesljivo dostavo vaših elektronskih sporočil
Gradimo kontaktni seznam
Pri grajenju kontaktnega seznama se za spremljanje napredka najprej ozremo na število kontaktov. Nudi nam enostavno merljivo informacijo in začnemo se truditi, da bi se to število povečevalo. Seveda je rast kontaktnih seznamov pomembna, vendar je tukaj potrebne tudi nekaj previdnosti.
Kvalitetni kontakti so tisti, ki jih naše podjetje ter naša ponudba resnično zanima. Zato je osnovno najpomembnejše, da svoj kontaktni seznam gradimo ter se ne poslužujemo naključno pridobljenih ali kupljenih (niti to ni dovoljeno). Pri grajenju kontaktnih seznamov se osredotočimo na načrt, ki nam bo omogočil, da se na seznam prijavijo nam resnično kvalitetni kontakti.
Za primer vzemimo:
- Oddaja email naslova ob prejemu informativne knjižice z nasveti, vsebinsko vezane na našo ponudbo.
- Nagradna igra z nagrado izdelka, ki je vsesplošno uporaben in vreden, nima pa povezave z vašo ponudbo.
V prvem primeru bomo pridobili kontakte, ki jih zanima naša vsebina, pri drugem načinu pa bomo res težko razlikovali med kakovostnimi kontakti ter le lovci na nagrade.
»Spremljajmo, da se nam v kontaktne sezname množično ne vpisujejo nenavadni kontakti, ki so lahko posledica vdora v prijavne obrazce.«
Iskra ne sme ugasniti
Skozi čas interes nekaterih pridobljenih kontaktov uplahne. Pošiljanje kuponov za vedno višji popust, vključevanje velikih zanimivih fotografij ali pa morda bralcem nerelevantna novica o novostih v našem podjetju res niso najboljši izbor. Pri deljenju popustov nižamo lastno vrednost, neciljane in nerelevantne vsebine pa lahko namesto vzbujenega zanimanja dosežejo pravzaprav nasproten učinek.
Zelo pomembno je, da redno pošiljamo premišljene in vsebinsko bogate kampanje. Bralcem mora vsebina koristiti na dolgi rok. S tem si bomo prislužili drugo priložnost v primeru, kadar kakšna vsebina prejemnikom ni najbolj všeč – ob zavedanju, da lahko v prihodnje zaradi klika na »odjava« zamudijo relevantno vsebino, se za ta klik ne bodi odločili.
Kaj pa, če se bodo odjavili?
Ohranjanje prejemnikov, ki so prenehali brati vaša sporočila, ima negativen učinek na vašo dostavljivost. Neaktivne prejemnike lahko poskusite ponovno pritegniti z zanje pripravljenimi kampanjami – te naj vsebinsko spomnijo bralca, zakaj se je na začetku prijavil na vaš kontaktni seznam. Ne pozabite, pri dostavljanju kvalitetnih vsebin pa morate biti konsistentni. V kolikor neaktivnih prejemnikov vaša ponudba oziroma vsebina sporočil resnično ne zanima več, omogočite enostavno in pregledno možnost odjave.
»Ne bojte se odjav, saj vam vključenost neaktivnih prejemnikov v kontaktnih seznamih škoduje pri dostavljivosti.«
Prejemniki pa so lahko neaktivni do te mere, da jih vaše vsebine zagotovo ne zanimajo več, vendar se niti ne odjavijo od prejemanja. Kaj pa v tem primeru? Aplikacija ePrvak za pošiljanje elektronskih sporočil vam omogoča, da pošiljate kampanje tudi le prejemnikom, ki so aktivni. Aplikacija meri aktivnost (odpiranje kampanj, kliki na povezave) vaših prejemnikov in vam omogoči, da ta podatek uporabite pri prihodnjem pošiljanju ter si s tem povečate dostavljivost prejemnikom, ki se zanimajo za vaše ponudbe ter so vaši dejanski potencialni kupci.