Kako prodati več in kako povečati zaslužek na prodani avto in opravljen servis, Kako zgraditi in ohraniti trden odnos s kupci avtomobilov v 2016. Povečajte vašo prodajo novih in rabljenih avtomobilov in učinkovitost marketinga z novimi znanji, tehnologijo ter poznavanjem najnovejših trendov. Pravilno postavite vaše cilje. Dajte priložnost vaši prodajni ekipi, da postane zmagovalna. Prihranite čas pri prodaji in odkrijte nove načine za gradnjo odnosa z vašimi potencialnimi in obstoječimi kupci v servisu. Spoznajte, kako vam nova tehnologija, uporabniška izkušnja, digitalni in klasični direktni marketing prinesejo nove kupce.
Obiščite prvo slovensko konference o prodaji in marketingu v avtomobilski industriji ter si pridobite nova praktična znanja in spoznajte najnovejše trende s pomočjo šestih vrhunskih strokovnjakov prodaje in marketinga.
Program konference
Čaka vas pester program konference, na kateri se bo zbralo 150 ljudi iz sveta avtomobilizma v Sloveniji. Po bogatih vsebinskih predavanjih strokovnjakov bo sledila krajša okrogla miza, konferenca pa se bo zaključila z zabavnim druženjem.
Na poti do večje prodaje in zaslužka pri prodaji avtomobilov in servisa.
Konferenca je prilagojena vodstvu, vodjem marketinga, prodajnim in po-prodajnim vodjem, spletnim urednikom in vsem, ki se želite naučiti osredotočati na tiste stvari, ki vam prinašajo večji zaslužek in več kupcev pri prodaji in servisu avtomobilov.
Izzivi na avtomobilskem trgu, ki jih bomo reševali
Nepozabna konferenca, ki bo spremenila vaš pogled na prodajo in marketing v avtomobilski industriji ter vam bo povzročila več zaslužka pri prodaji, boljše osredotočanje na prave kupce in hitrejše zaključevanje prodaje.
Izziv prodajnikov v avtomobilizmu je tekma s popusti, borijo se z ovirami, ki jih prinašajo socialni mediji, nove tehnologije iz "infotainment" vsebine v vozilih, ki jih potiskajo iz njihovih temeljnih nalog, in pritisk na iskanje novih kupcev. Konferenca je priložnost, da se osredotočite na stvari, ki vam prinašajo najboljše rezultate in zaslužek pri prodaji in servisu avtomobilov. Ste že zmagovalci pri osredotočanju na prave kupce, zaključevanju prodaje, ravnanju z ugovori in uporabi informacij o kupcu za večji zaslužek pri prodaji?
Izziv marketingarjev v avtomobilizmu je, kako učinkovito zgraditi odnos s potencialnim kupcem vozila pred nakupom in ga ohranjati še dolgo po nakupu, katero iz poplave marketinških orodij in aplikacij izbrati ter kako zbrane podatke o kupcih izkoristiti za vplivanje na bodoče nakupne odločitve (big data, internet of things).
Izziv današnjega kupca avtomobilov je, da je postal zahtevnejši, na voljo ima vse informacije o vozilu, informira se on-line, želi gladek in hiter nakup, ni več lojalen, kot je bil. Znate vzbuditi zanimanje vašega kupca in ga spremeniti v nakup?
Odgovore in nasvete na te tri izzive pri prodaji in po-prodaji avtomobilov boste prejeli na konferenci.
Od 6 strokovnjakov za prodajo in marketing, ki v avtomobilsko panogo prinašajo najnovejše trende iz prodaje in marketinga, boste prejeli praktične nasvete, priporočila, ideje, znanje in izkušnje, ki jih boste takoj lahko uporabili v vašem poslu:
1. del konference je osredotočen na vpogled v kupce avtomobilov. Izvedeli boste, kako se vozniki vozil obnašajo in kako varni so kupci vozil na cesti. Slišali boste, kako izkušnje in znanje o varnosti voznika vplivajo na boljšo prodajo vozil.
2. del konference je osredotočen na prodajnike v avtomobilizmu. Naučili se boste, kako lahko takoj izboljšate rezultate v prodaji in po-prodaji, kako lahko zaslužite več pri prodaji avtomobila, kako lahko pametneje porabite čas pri prodaji avtomobilov in servisu, kako si postaviti uspešno okolje, misli in odnos, v katerem boste dosegli zastavljene cilje.
3. del konference je vrhunec za marketingarje v avtomobilizmu. Videli boste, kako z učinkovitim e-mail marketingom, direktno pošto, vsebinskim marketingom in uporabniško izkušnjo na spletu, v avto salonu in na servisu učinkovito lahko zgradite odnos z vašimi potencialnimi kupci avtomobilov in ga okrepite s kupci v po-prodaji.
Nove ideje, nasvete in priporočila boste lahko sklenili z debato na okrogli mizi o trendih v avtomobilistični prodaji in marketingu z naslovom: Kako povečati zaslužek na prodani avto in servisne storitve?
Veselimo se srečanja z vami in izmenjave najnovejših znanj in trendov pri prodaji in marketingu v avtomobilizmu na konferenci. Na voljo je omejeno število mest za konferenco in popustov na zgodnje prijave, zato ne odlašajte s prijavo predolgo!
Generalni partner konference je NLB d.d., ki vam je omogočil nižjo ceno kotizacije, ta bi sicer znašala 300€+DDV, zato vi plačate le:
Zgodnja (early bird) prijava do 2.3.2016 133€ + DDV
Cena za prijave po 2.3.2016 190€ + DDV
Vsak 3. udeleženec iz istega podjetja je brezplačen!
Prijava na konferenco je preprosta. Kliknite na prijavo spodaj in sledite navodilom. V primeru potrebe dodatnih informacij pošljite email na uros@trendset.si ali pokličite na 041 565 641.
Izpolnite spodnjo prijavnico še danes in si zagotovite vaše mesto!
V nekaj minutah po oddani prijavnici boste dobili e-mail s podatki za plačilo kotizacije.
Generalni partner avtomobilske konference je NLB d.d.
Sponzorji konference
Organizatorja konference
Konferenco organizirata ePrvak Group, eksperti za e-mail marketing in uporabniško izkušnjo in Rotary klub Logatec
Strokovnjaki ePrvak grupacije imajo več kot 11 let izkušenj s področja direktne prodaje, spletnega marketinga, uporabniške izkušnje, postavljanja ciljev in pametne porabe časa. Naročnikom prinašamo jasne cilje, odločnost, varnost, znanje in rezultat v trenutku, ko to najbolj potrebujejo. Skrbimo, da naročniku polepšamo dan.