Praktična delavnica, ki bo spremenila vaš pogled na marketing v avtomobilizmu:
»Skrivnosti e-mail in content marketinga za prodajalce avtomobilov in servisa!«
Delavnica v sodelovanju z Ljubljanskim univerzitetnim inkubatorjem, v sredo 13.4.2016.
75 % nakupne odločitve vašega kupca lahko dosežete z e-mail in vsebinskim marketingom. Na poti, da z vašo prodajo in marketingom pridobite nove potencialne kupce in z njimi zgradite takšen odnos, da se bodo vračali k vam. Preverite katere so skrivnosti e-mail in vsebinskega marketinga, ki jih lahko takoj uporabite pri prodaji avtomobilov in servisa na posebni "multiple" delavnici ustvarjeni posebej za avtomobilsko panogo.
Predavatelj: mag. Simon Meglič
Intenzivna, praktična delavnica, ki vas bo seznanila z najnovejšimi trendi in znanji na področju e-mail marketinga in content marketinga. Ravno content oz. vsebinski marketing je zmagovalen marketinški trend v letu 2015, saj mu v razvitem svetu podjetja namenjajo že več kot četrtino svojih letnih marketinških proračunov (tako v B2C kot B2B trženju). E-mail je ob telefonu najbolj priljubljen način poslovne komunikacije, zato ga morate obvladati v vašem podjetju.
Komu je delavnica namenjena?Izobraževanje je namenjeno: vsem marketingarjem, vodjem prodaje, urednikom spletnih strani, vodilnim v podjetjih in vsem, ki želijo e-mail marketing spremeniti v dobičkonosno prodajno pot .
Kaj pridobite v vašem podjetju z dobrim content in e-mail marketingom?Dobili boste znanje s področja e-mail marketinga, ki je aplicirano na vaše podjetje in avtomobilsko panogo ter temelji na več kot 11-letnih izkušnjah e-mail in content marketing strokovnjakov skupine podjetij ePrvak.
Mag. Simon Meglič vam bo pokazal, kako lahko v praksi izboljšate e-mail komunikacijo in prodate več s pomočjo e-mail in content marketinga, povečate zvestobo in informiranost vaših kupcev. E-mail in content marketing sta zelo močno prodajno in komunikacijsko orodje, če ju le uporabljate na pravi način. Na delavnici boste dobili konkretne recepte kako lahko legalno in stroškovno učinkovito zgradite bazo. Sodobna tehnološka orodja vam danes omogočajo napreden e-mail in delno avtomatiziran marketing. Govorili bomo o tem, kako si lahko z njimi pomagate in olajšajo vaše delo. Videli boste tudi kar nekaj primerov dobrih praks s področja avtomobilizma o tem kako podjetja avtomobilski prodajalci izkoriščajo potencial content (vsebinskega) marketinga. Zakaj se vam splača biti na delavnici?
Lokacija 5 urne delavnice 13.4.2016
Delavnica bo potekala od 9.00 do 14.00 v prostorih Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja na Vojkovi 63 v Ljubljani, v 1 nadstropju.
Po kočani delavnici boste lahko v podjetju začeli uspešno izvajati e-mail in content marketing.
Investicija v vaše znanje:
Investicija v 5 urno delavnico je 249 EUR + DDV, vendar lahko izkoristite popust 59 EUR ob vpisu promocijske kode v prijavni obrazec.
Pozor: Za prejemnike PROMOCIJSKE KODE je cena 5 urne delavnice le 190 EUR + DDV. Pohitite, na voljo je le 15 mest na delavnici! Z udeležbo prejmete:1. 5 ur treninga o e-mail in vsebinskem marketingu.
2. Gradivo za vskakega udeleženca z recepti za gradnjo baze in učinkovitega e-mail in vsebinskega marketinga. 3. 2 dodatni uri delavnice za uporabniško izkušnjo na webu in v avto salonu. Bonus dariloNa delavnici boste kot bonus prejeli brezplačno analizo vaših B2B ali B2C e-novic s konkretnimi napotki za vaše izboljšave.
100 % garancija na zadovoljstvoV primeru, da delavnica ne bo izpolnila vaših pričakovanj, vam bomo vrnili vplačano investicijo v znanje.
|
100 % garancija na zadovoljstvo
V primeru, da delavnica ne bo izpolnila vaših pričakovanj, vam bomo vrnili vplačano investicijo v znanje.
Program delavnice in trajanje:
Trajanje delavnice je 5 šolskih ur (od 9h do 14h z dvema odmoroma):
Delavnica je prilagojena podjetju, po principu “one-to-many". V času, ki ga imamo na voljo smo osredotočeni na vaše podjetje in panogo. Stopnjujemo znanje na delavnici, ob koncu pa skupaj preverimo rezultate in določimo nadaljnje korake. Čas in lokacija:V sredo 13.4.2016 od 9.00 do 14.00
v prostorih Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja na Vojkovi 63 v Ljubljani, v 1 nadstropju. Investicija v 5 urno delavnico je
|
Mnenje udeležencev o delavnici:
Irena Grego, Franela d.o.o.: "Jučerašnje predavanje gosp. Simona Megliča bilo je vrhunski profesionalno odrađeno, kratko, jednostavno i sažeto sa puno korisnih i praktičnih informacija. Nakon predavanja osjećala sam se kao da sam nešto napravila više za sebe i da ću to moći primijeniti u svojoj praksi. U svakom trenutku se osjećalo da je predavaču stalo da dobijemo ono što trebamo, točnije informacije koje ćemo koristiti u svom poslovanju, da nam pokaže način na koji radi te da uspijemo. Zaista, na ovom predavanju to sam i dobila. Naučila kako raditi i što ne raditi, što je dobro a što loše, što smeta kupce i kako ih privući….male trikove."
Daša Hofstätter Jazbar, RHK d.o.o.:”Delavnica je bila odlično izpeljana, razumljiva, poučna, vsebinsko dovršena. Vsebino bom lahko prenesla v prakso in tako takoj izboljšala poslovanje."
Daša Hofstätter Jazbar, RHK d.o.o.:”Delavnica je bila odlično izpeljana, razumljiva, poučna, vsebinsko dovršena. Vsebino bom lahko prenesla v prakso in tako takoj izboljšala poslovanje."
O podjetju in področja svetovanja in izobraževanja
ePrvak Group je skupina štirih podjetij, specializirana za področje e-mail marketinga in uporabniške izkušnje. Pomagamo vam izkoristiti internet kot močan prodajni kanal. Optimiziramo lahko uporabniško izkušnjo vaše spletne strani tako, da so spletne strani uporabniku prijaznejše. S tem povečamo konverzijo na strani in posledično dvignemo vašo prodajo.
Naši strokovnjaki imajo več kot 11 let izkušenj s področja internetnega poslovanja in spletnega marketinga. Rešitve lahko prilagajamo željam in potrebam stranke. Svetujemo glede optimizacije uporabniške izkušnje, e-mail marketinga in spletne prodaje slovenskim in tujim podjetjem, da dosegajo boljše poslovne rezultate.
Nekaj podjetij, ki jim pomagamo do večjih poslovnih uspehov:
Naši strokovnjaki imajo več kot 11 let izkušenj s področja internetnega poslovanja in spletnega marketinga. Rešitve lahko prilagajamo željam in potrebam stranke. Svetujemo glede optimizacije uporabniške izkušnje, e-mail marketinga in spletne prodaje slovenskim in tujim podjetjem, da dosegajo boljše poslovne rezultate.
Nekaj podjetij, ki jim pomagamo do večjih poslovnih uspehov: