Delavnica »Čas je za "hekanje" časa v avtomobilizmu«
Delavnica v sodelovanju z Ljubljanskim univerzitetnim inkubatorjem, v torek 19.4.2016.
Vabljeni na nepozabno delavnico, ki bo spremenila vaš pogled na čas, ki ga namenite najpomembnejšim stvarem pri prodaji in marketingu v avtomobilski panogi. Izziv današnjega dne je v tem, da nam zmanjkuje časa in vse več je motenj pri prodaji avtomobilov. Se znate osredotočiti na stvari, ki vam prinašajo najboljše medsebojne odnose in rezultat?
Predavatelj: Uroš Ferlin, strokovnjak za pametno porabo časa
Intenzivna, ustvarjalna in sproščena delavnica, ki vam bo odprla nov pogled na čas v poslu. Slišali boste formulo F.A.C.T, ki je podjetju Apple omogočila, da je eno najuspešnejših podjetij na svetu pri obvladovanju in pametni porabi časa. Po tej formuli se zgledujejo najvplivnejša podjetja v avtomobilizmu. Dobili boste ideje, sistem in vpogled v to kako obvladati čas in se osredotočiti na stvari v vašem poslu, ki so za vas najpomembnejše.
Pametna poraba časa je danes ključnega pomena za zaposlene, lastnike, dobavitelje, kupce, partnerje v avtomobilizmu...za vsakogar, katerega cilj je čimbolj pametno in iznajdljivo uporabiti čas v svojem poklicnem in osebnem življenju. Prodajniki in marketingarji 65 % svojega časa v avtomobilizmu porabijo za aktivnosti, ki jim prinašajo le 20 % rezultatov. Vedno več je informacij na voljo, posel se hitreje odvija in vse več je motenj v komunikaciji. Naučite se obvladati čas v vašem poslu in osredotočiti na tiste stvari v vašem poslu in doma, ki so za vas najpomembnejše. Čas je za pametno porabo časa, čas je za "hekanje" časa! Komu je delavnica namenjena?Delavnica je prilagojena vsem ki se ukvarjate s prodajo avtomobilov in servisa ter marketingom, ali širše, torej: vsem, ki se želite naučiti pametneje izkoristiti čas v vašem poslu in doma.
Kaj pridobite z delavnico za pametnejšo porabo in obvladovanje časa?
Videli boste zakaj je obladovanje časa ključno za vaš uspeh v poslu. Ugotovili boste kako vaše vrednote vplivajo na vaš čas. Naučili se boste postavljati prioritete pri vašem delu, ki vam bodo prinesle najboljše rezultate. Videli boste za katere aktivnosti se vam splača porabiti največ časa in katerim ljudem pri delu posvetiti največ energije. Lažje boste določili katere so tiste vaše aktivnosti, ki jih lahko zmanjšate ali celo ukinete. Slišali boste kako obvladovati prekinitve, kako zmanjšati odlašanje in kako komunicirati s sodelavci, da prihranite čas. Dobili boste preko 20 praktičnih nasvetov in trikov kako prihraniti čas pri emailih, telefonu in mobilnih napravah.
Če ste vodja, boste spoznali pomembne točke delegiranja in nasvete, kako učinkovito voditi sestanke. Če ste prodajalec boste v tehnikah našli nasvete, kako izboljšati čas pri prodaji in poprodaji. Če pa preprosto iščete poti do bolj iznajdljive porabe časa v vašem poslu in z vašimi sodelavci, boste v delavnici spoznali cel kup zamisli za prihranek časa v vašem podjetju. Uroš Ferlin vam bo razkril recept in na praktičen način pokazal, kako lahko pridobite vsaj 1 produktivno uro na dan, pridete do več energije in manj stresa na delovnem mestu in pridobite dodatni čas za vašo družino, prijatelje, sprostitev in poklicni razvoj. S pametno porabo časa lažje dosežete zadane cilje in se osredotočate na tiste aktivnosti, ki vam, vašemu timu in podjetju prinesejo najboljše rezultate. Uspešne zaposlene od povprečnih loči to, da so dobre delovne navade spremenili v vrlino, ki jo znova in znova ponavljajo. Z delavnico boste dobili preizkušen sistem za osredotočanje na tiste stvari v vašem poslu, ki vam prinašajo najboljše rezultate in medsebojne odnose pri prodaji in marketingu v avtomobilizmu. Zakaj se vam splača biti na delavnici?
Lokacija 5 urne delavnice 19.4.2106
Delavnica bo potekala od 9.00 do 14.00 v prostorih Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja na Vojkovi 63 v Ljubljani, v 1 nadstropju.
Investicija v vaše znanje:
Investicija v 5 urno delavnico je 249 EUR + DDV, vendar lahko izkoristite popust 59 EUR ob vpisu promocijske kode v prijavni obrazec.
Pozor: Za prejemnike PROMOCIJSKE KODE je cena 5 urne delavnice le 190 EUR + DDV. Pohitite, na voljo je le 15 mest na delavnici! Z udeležbo prejmete:
|
100 % garancija na zadovoljstvo
V primeru, da delavnica ne bo izpolnila vaših pričakovanj, vam bomo vrnili vplačano investicijo v znanje.
Program 5 urne delavnice z odmori:
Delavnica je prilagojena za 15 ljudi iz različnih avtomobilskih podjetij, po principu “one-to-many". To pomeni, da smo v času, ki ga imamo na voljo osredotočeni na posameznika, pomagamo si s skupino. Osredotočamo se na vrednote, vrline, cilje in aktivnosti, ki posamezniku prinašajo najboljši rezultat in medsebojni odnos. Stopnjujemo zadovoljstvo na delavnici, ki ga je čutiti na posameznikih. Po delavnici pa skupaj preverimo rezultate in določimo nadaljnje korake. Čas in lokacija:
V torek 19.4.2016 od 9.00 do 14.00
v prostorih Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja na Vojkovi 63 v Ljubljani, v 1 nadstropju. Investicija v 5 urno delavnico je
|
O predavatelju Urošu Ferlinu
Uroš Ferlin je simpatičen, iskren in sproščen povezovalec, ki v delavnice vnaša hvaležnost, srčnost in iznajdljivost. Je strokovnjak za obvladovanje časa, komunikacijo in direktni marketing. Ima opravljen mednarodni certifikat za usposabljanje SDI v komunikaciji.
Ima bogate izkušnje z razvojem Apple aktivnosti na področju šolstva. Bil je prvi v Sloveniji, ki je pomagal uvesti iPad kot učni pripomoček pri komunikaciji in pametni porabi časa na osnovnih in srednjih šolah, ter fakultetah. Usposabljal je učitelje na delavnicah, kako lahko s pomočjo tehnologije prihranijo čas in se specializiral v upravljanje s časom in komunikacijo. O tem predava na delavnicah in seminarjih v Sloveniji in tujini. Izvedel je številne projekte za Mladinsko knjigo založbo in NLB Vito, vzpostavil je ekipo za Mladinsko knjigo založbo v Romuniji. Je bivši predsednik Rotary kluba Logatec, član BNI Karantanija in član SDI kluba. Je podjetnik in vodi podjetje TrendSet d.o.o., ki je del skupine ePrvak.
Svetuje podjetjem različnih panog na področju medsebojnih odnosov, upravljanja s časom, komunikacije in direktnega marketinga:
Uroš v delavnice vnaša simpatičnost, sproščenost, hvaležnost in iznajdljivost s svojo življenjsko zgodbo, ki jo je uspel uspešno povezati z močno časovno formulo uspeha. Delavnice o pametni porabi časa ustvarja zato ker je bil tudi sam v situaciji, ko je moral spremenitei navade, da je dosegel zadovoljstvo pri delu in doma. Njegov cilj je dosežen, ko lahko poskrbi, da vsak udeleženec delavnice odnese domov nekaj zase.
Več o predavatelju: https://si.linkedin.com/in/urosferlin
Ima bogate izkušnje z razvojem Apple aktivnosti na področju šolstva. Bil je prvi v Sloveniji, ki je pomagal uvesti iPad kot učni pripomoček pri komunikaciji in pametni porabi časa na osnovnih in srednjih šolah, ter fakultetah. Usposabljal je učitelje na delavnicah, kako lahko s pomočjo tehnologije prihranijo čas in se specializiral v upravljanje s časom in komunikacijo. O tem predava na delavnicah in seminarjih v Sloveniji in tujini. Izvedel je številne projekte za Mladinsko knjigo založbo in NLB Vito, vzpostavil je ekipo za Mladinsko knjigo založbo v Romuniji. Je bivši predsednik Rotary kluba Logatec, član BNI Karantanija in član SDI kluba. Je podjetnik in vodi podjetje TrendSet d.o.o., ki je del skupine ePrvak.
Svetuje podjetjem različnih panog na področju medsebojnih odnosov, upravljanja s časom, komunikacije in direktnega marketinga:
- proizvodnja pijač (Radenska, Vital Mestinje),
- trgovina na debelo (Unidel),
- trajnostne gradnje (Lineal),
- varstveni zavod (CUDV Radovljica),
- kozmetika (doTerra, IQ Care),
- zavarovalno zastopništvo (Arena skupina),
- računovodski servis in arhiviranje (Kontea, Konto +),
- odvetniška pisarna (Odvetnica Danica Ferlin Samsa),
- IT rešitve (Maksus).
Uroš v delavnice vnaša simpatičnost, sproščenost, hvaležnost in iznajdljivost s svojo življenjsko zgodbo, ki jo je uspel uspešno povezati z močno časovno formulo uspeha. Delavnice o pametni porabi časa ustvarja zato ker je bil tudi sam v situaciji, ko je moral spremenitei navade, da je dosegel zadovoljstvo pri delu in doma. Njegov cilj je dosežen, ko lahko poskrbi, da vsak udeleženec delavnice odnese domov nekaj zase.
Več o predavatelju: https://si.linkedin.com/in/urosferlin
Mnenje udeležencev o delavnici:
"...naredila je zanimiv vtis na nas vse...".
Martin Lah, direktor proizvodnje v Radenski d.d.: "Delavnica je izpolnila moja pričakovanja in pričakovanja mojih sodelavcev, prav tako pa je naredila zanimiv vtis na nas vse. Sama delavnica nam bo v pomoč pri "upravljanju" s časom. Ugotavljam, da bomo z nekaj dodatnega truda oz. samodiscipline z novim znanjem lahko lažje poskrbeli, da bomo osredotočeni na naše delo in si tako pravilno postavili cilje ter prioritetno rangirali naloge. S tem bomo poskrbeli, da bo ob delu ostala kakšna urica več časa za nas same, prav tako pa bo naše delo kvalitetnejše opravljeno, tudi sami pa bomo bolj zadovoljni in s tem lažje "zadostili" za naše vrednote."
"...naenkrat mi je postalo jasno – niti zapisati mi ni bilo treba...".
dr. Lidija Honzak, direktorica Ljubljanjskega univerzitetnega inkubatorja (LUI): "Uroš, redkogdaj naletim na delavnico kot je tvoja, v kateri si nam zelo iskreno zaupal svoje izkušnje, dobre in slabe. Z leti sem postala precej zahtevna poslušalka na raznih delavnicah in predavanjih in, če me kdo ne prepriča v prve pol ure raje kar grem, mi je moj čas preveč dragocen. Tvojo delavnico sem poslušala z velikim zanimanjem in odnesla s seboj dve zame pomembni zadevi, ki jih sedaj uvajam v svoje privatno in poslovno življenje. Kar naenkrat mi je postalo jasno – niti zapisati mi ni bilo treba. Resnično sem ti hvaležna za to."
"...dobil pa sem veliko več, oziroma največ."
Igor Hočevar, direktor podjetja Menjalko d.o.o.: "Uroševa delavnica me je v pozitivnem smislu presenetila. Pričakoval sem suhoparno predavanje o številnih podatkih, ki jih lahko vsakdo pridobi iz knjig, dobil pa sem veliko več, oziroma največ. Saj se je Uroš popolnoma odprl in z nami delil najpomembnejše kar lahko nekdo deli z ostalimi, to so bile izkušnje iz realnega poslovnega sveta. Prakse, ki so popolnoma drugačne od teorij o katerih lahko beremo in to je tisto najpomembnejše, saj do tega lahko prideš le na dva načina. Da se sam podaš v neznano, ali da ti neznano nekdo, ki je skozi to izkušnjo že šel, preda znanje o tem neznanem in to je neprecenljivo. Najpomembnejša stvar, ki sem jo odnesel s predavanja je, da manj kot skrivaš več lahko prejmeš. Iskreno predavanje o vzponih in padcih je tisto, kar ti da zagon, da se boriš naprej, saj spoznaš, da si po vsakem padcu še močnejši. Uroš je odprl svojo vsebino in tako dovolil tudi ostalim, da smo se odprli. Na ta način smo se vsi veliko naučili."
Medij Dnevnik o Urošu Ferlinu in delavnici:
Pametna poraba časa: trik je enostaven, gre zgolj za napisano organizacijo dela
Sabina Lokar, Dnevnik, 5.12.2015: "Odgovor na vprašanje, kako se znebiti stalnega odgovora, da nimamo časa, je pravzaprav precej enostaven. V splošnem gre le za napisano organizacijo dnevnih obveznosti, je prepričan Uroš Ferlin, direktor in strokovnjak za pametno porabo časa." Več
Fotogalerija z delavnic:
O podjetju in področja svetovanja in izobraževanja
TrendSet d.o.o. je eno od štirih podjetij ePrvak Group, specializirano za prenos znanj in izobraževanja kadrov na področju marketinga, prodaje, vodenja in osebnostne rasti. V letu 2015 je podjetje uspešno zaključilo projekt KOC (Kompetenčni centri za razvoj kadrov), kot zunanji izvajalec usposabljanj. Vodilo podjetja »Kar deluje nam, želimo, da deluje tudi vam« zato je vizija za leto 2016 na enem mestu združiti najpomembnejše strokovnjake v Sloveniji, ki bodo pripravljeni prenesti ključna znanja naprej in s tem vplivali na višjo konkurenčnost Slovenije v svetu. Imate znanje in izkušnje. Imate vse.
Naši strokovnjaki imajo več kot 11 let izkušenj s področja direktne prodaje, spletnega marketinga in pametne porabe časa. Naročnikom prinašamo jasne cilje, odločnost, varnost, znanje in rezultat, v trenutku, ko to najbolj potrebujejo. Skrbimo, da naročniku polepšamo dan.
Naši strokovnjaki imajo več kot 11 let izkušenj s področja direktne prodaje, spletnega marketinga in pametne porabe časa. Naročnikom prinašamo jasne cilje, odločnost, varnost, znanje in rezultat, v trenutku, ko to najbolj potrebujejo. Skrbimo, da naročniku polepšamo dan.